I think you get the schema by now... Now the challenge would be (if I may give you any, of course), to go through this schema, edging each time you say EDGE, until you mix-up something :)The EDGE consists of Front-EDGE, Mid-EDGE and Back-EDGE.
The Front-EDGE consists of Front-Front-EDGE, Mid-Front-EDGE and Back-Front-EDGE.
The Mid-EDGE consists of Front-Mid-EDGE, Mid-Front-EDGE and Back-Mid-EDGE.
The Back-EDGE consists of Front-Back-EDGE, Mid-Back-EDGE and Back-Back-EDGE.
The Front-Front-EDGE consists of Front-Front-Front-EDGE, Mid-Front-Front-EDGE and Back-Front-Front-EDGE.
The Mid-Front-EDGE consists of Front-Mid-Front-EDGE, Mid-Mid-Front-EDGE and Back-Mid-Front-EDGE...
Begging for Edges
- crazyxxx
- Experimentor

- Sexual Orientation: Open to new ideas!
- I am a: Switch
Re: Begging for Edges
- Banquo
- Experimentor

- Sexual Orientation: Straight
Just a marker to let everyone know that the time is up for posting on the thread. Any edges posted will no longer count.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars - Oscar Wilde
My Webteases
Chastity Captions
My Webteases
Chastity Captions
- Recacha
- Experimentor

- Dom/me(s): None
- Sub/Slave(s): None
What did you think of my comments Banquo? Or should i have put less pictures in them and more words for the sizzle?
Good luck btw. I didn't count the nr of edges required, but it is quite remarkable!
Good luck btw. I didn't count the nr of edges required, but it is quite remarkable!
You did really well, my frustrated, denied, horny, needy boy! *proud smile*
- Banquo
- Experimentor

Your comments were greatly appreciated Recacha thank you *smiles*Recacha wrote:What did you think of my comments Banquo? Or should i have put less pictures in them and more words for the sizzle?
*blushes* thank you Mistress xxxx I still have lots and lots of edges left to do.shell wrote:You did really well, my frustrated, denied, horny, needy boy! *proud smile*
My Webteases
Chastity Captions
My Webteases
Chastity Captions
- Recacha
- Experimentor

- Dom/me(s): None
- Sub/Slave(s): None
Thanks Banquo. Hang in there with all those piled up edges. 
-
waffles1954
- Explorer

- I am a: None of the above
- Banquo
- Experimentor

Thanks for the sentiment Waffles but my task ended the other day *smiles*waffles1954 wrote:edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,
edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,
i wish it were me
edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge,edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge, edge.
My Webteases
Chastity Captions
My Webteases
Chastity Captions