Club for NLers

This is the place for general discussions on fetishes, sexuality and anything else. What's on your mind right now?
Post Reply
User avatar
jackstock
Explorer At Heart
Explorer At Heart
Posts: 711
Joined: Sat Apr 28, 2012 1:05 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: None of the above
Location: Canada

Re: Club NL

Post by jackstock »

The Germans/Dutch and people from similar areas seem to be such a frequent part of BDSM culture.
It's fascinating. I often wonder if the cultural tendencies of these places cause this kinds of thing
User avatar
Noah
Experimentor
Experimentor
Posts: 1393
Joined: Tue Jan 29, 2013 11:06 am
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: Switch

Re: Club for NLers

Post by Noah »

Ik ben hier gekomen vanwege nieuwsgierigheid, waarschijnlijk per toeval in een opgewonden bui. Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in driften, geaardheid en de ontwikkeling van seksualiteit en intimiteit. Sindsdien de site gebruikt als exploratie van tease & denial en inmiddels een aantal leuke ervaringen gehad binnen chat, een opgezet spel en privéberichten. De kennis en vaardigheden die ik hier heb opgedaan ben ik ook geleidelijk gaan toepassen in het dagelijkse leven en hiermede heb ik seksuele partners meermaals weten te verrassen.

Ik ben hier eveneens in contact gekomen met mijn onderdanige kant, terwijl ik voorheen in seksueel contact juist altijd dominant was. Ook hierbij afgevraagd waarom ik dominant ben en tot de conclusie gekomen dat dit waarschijnlijk de behoefte aan controle is. Dit juist kunnen loslaten in een onderdanige kant maakt het voor mij dan ook spannend. Inmiddels typeer ik mijzelf dan ook als een 'switch'. Ik ben transparant over mijn seksueel leven, hetgeen de seksuele ervaringen veel beter maakt!

Dankjewel voor het delen, Lucretia!
Image

Creator of many devious forum games and always up for exchanging personal teases!
Willem
Curious Newbie
Curious Newbie
Posts: 1
Joined: Tue Mar 22, 2016 6:49 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: Slave
Location: Nederland
Contact:

Re: Club for NLers

Post by Willem »

Hoi, ook ik ben een Nederlander.

Hier terecht gekomen via google zoekend naar selfbondage release en virtuele meesteressen.

Af en toe deed ik hier wel eens een tease, uit nieuwsgierigheid wat er op de chat te beleven was heb me hier zelf aangemeld.
Na enige terughoudendheid gekeken en gelijk geweldig opgevangen door lucretia.

Verder ben ik meestal niet het spraakwonder en de taal doet me soms ook parten om het goed te kunnen volgen, maar aldoende leert men bij :-)

Groetjes Willem
User avatar
Takenaga
Explorer At Heart
Explorer At Heart
Posts: 456
Joined: Sun Dec 04, 2011 12:58 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
Location: Netherlands

Re: Club for NLers

Post by Takenaga »

Hallo allemaal,

Ook ik ben Nederlands en ben hier ooit terecht gekomen om wat teases te doen. Omdat ik zelf niet zo creatief ben om zelf teases te maken, heb ik mijn steentje bijgedragen met het programma TeaseMe (de offline tease viewer).

Ik kom eigenlijk bijna nooit in de chatrooms, misschien wel eens leuk om dat ook te proberen.

Groeten...
Try GuideMe or TeaseMe to play Milovana Teases offline or create your own offline teases with highres images and videos... don't forget to support milovana and rate the online teases!
brianjohnson
Curious Newbie
Curious Newbie
Posts: 4
Joined: Thu Dec 19, 2013 7:58 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Open to new ideas!
I am a: Submissive
Location: Belguim

Re: Club for NLers

Post by brianjohnson »

Klinkt als een goed idee, misschien om ook eens Nederlandse teases te maken.
tiptease
Curious Newbie
Curious Newbie
Posts: 2
Joined: Fri Dec 13, 2013 8:01 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: Submissive

Re: Club for NLers

Post by tiptease »

Hoi Lucretia,

het lijkt me ook leuk om lekker in het Nederlands te chatten en als je dat niet wilt kan je altijd nog naar de gewone chatrooms gaan. Dus ik ben voor een Nederlandse groep als aanvulling.

Groet Tiptease
tiptease
Curious Newbie
Curious Newbie
Posts: 2
Joined: Fri Dec 13, 2013 8:01 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: Submissive

Re: Club for NLers

Post by tiptease »

of een forum thread :blush:
Youella
Curious Newbie
Curious Newbie
Posts: 4
Joined: Sat Oct 18, 2014 8:03 am
Gender: Female
Sexual Orientation: Straight
I am a: Domme (Female)

Re: Club for NLers

Post by Youella »

Hoi Lucretia .. wat een leuk idee in de chatroom lukt het niet altijd om met elkaar te praten .. je hebt mijn support hoor !!
Themaster
Explorer
Explorer
Posts: 32
Joined: Sun Mar 30, 2014 2:52 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: Slave

Re: Club for NLers

Post by Themaster »

Hallo allemaal,

Wat fijn om te zien dat er meerdere Nederlanders zijn is even wat makkelijker communiceren zo met elkaar.
Zouden er misschien meesteressen, slaves of andere zin in een spelletje hebben?


Groetjes
CasaLuna
Curious Newbie
Curious Newbie
Posts: 2
Joined: Mon Dec 28, 2009 5:02 pm
Sexual Orientation: Open to new ideas!
I am a: Submissive

Re: Club for NLers

Post by CasaLuna »

Hi Lu,
Leuk bericht, ik hoop dat het druk wordt in je clubje:)!
X
Sam
jeff35a
Explorer
Explorer
Posts: 11
Joined: Tue May 29, 2012 3:54 pm

Re: Club for NLers

Post by jeff35a »

Heey Allemaal

Leuk om eens in het nederlands te posten , ben gek op tease and denial, cockhero, edging etc,

Jeff
User avatar
0385
Explorer
Explorer
Posts: 97
Joined: Mon Jul 09, 2012 9:40 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Open to new ideas!
I am a: Dom (Male)

Re: Club for NLers

Post by 0385 »

Wellicht dat het opengooien van de registraties nog meer van ons volkje en de lieve zuiderburen laat komen :)

Ik wacht in spanning af....
User avatar
Noah
Experimentor
Experimentor
Posts: 1393
Joined: Tue Jan 29, 2013 11:06 am
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: Switch

Re: Club for NLers

Post by Noah »

lucretia wrote: Thu Mar 16, 2017 8:31 am Opgelucht ...

Geboeid heb ik gisteren de verkiezingen voor de Tweede Martelkamer gevolgd en blijkbaar gluurde de halve wereld mee ... De Vereniging van Vrouwen voor Discipline is de grootste gebleven en daar drink ik graag een glaasje van mijn eigen champagne op *giechelt een beetje*. Maar hun Partners van de Anaalliefhebberspartij hebben flink met de zweep gekregen ... Normaal is dat een genot, maar dit vond ik toch wel onverdiend ... De Vrouwen voor Discipline moeten nu nieuwe subjes vinden om de Tweede Martelkamer in stand te houden met de CrossDress Aanhangers en Dominantie 66 als belangrijkste kandidaatjes. En Greetje W. ? Voor haar was het een "ruined" en ze ziet waarschijnlijk enkele jaren van "denial" tegemoet.

Groetjes van Lu, lijsttrekster voor lijst 69
(P.S. Waarom heb ik hem maar één stem gehad ?)
Mijn stem krijg je over vier jaar wel :')

Image
Image

Creator of many devious forum games and always up for exchanging personal teases!
fundude76
Explorer
Explorer
Posts: 9
Joined: Fri Jun 26, 2009 1:11 pm
Gender: Male
Sexual Orientation: Straight
I am a: Submissive
Dom/me(s): unfortunatly I am not owned by anyone

Re: Club for NLers

Post by fundude76 »

Eens zien of de Nederlanders hier nog wakker zijn :wave:
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: hj9k1, lust_n_desire, nocnoc and 40 guests